ביטול עסקה ע”י הלקוח
1. הלקוח רשאי לבטל עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו (להלן: “החוק”), באמצעות מסירת הודעה בכתב על ביטול ההזמנה לכתובת המייל info@eucaliptadeadsea.com.
2. לקוח רשאי לבטל עסקה, תוך 14 מיום קבלת המוצר או מיום קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם.
3. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.
4. לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להימנע משימוש במוצר/ים כאמור.
5. הזכות לביטול העסקה לא תחול במקרים הבאים:
6. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן עקב ההזמנה.
7. מוצרים בעלי חיי מדף קצרים .
8. לקוח אשר יבצע שימוש במוצרים או יוציא אותם מאריזתם המקורית לא יוכל להחזיר מוצרים אלו ו/או להזדכות על מוצרים אלו. 
9. לקוח אשר ירצה לבצע החזרה של חבילה תהיינה אפשרות להזמנת איסוף על ידי חברת השליחויות איתה עובדת חברת אקליפטה קוסמטיקה טבעית בע”מ ותהיה בעלות של 25 ש”ח .
10. בעת החזרה חבילה למשרדי החברה , ינוכה ממחיר ההזמנה דמי המשלוח בסך של 25 ש”ח וזאת במידה והלקוח הזמין באתר החברה בסכום כולל העולה על 299 ש”ח , במידה והלקוח שילם את עלות המשלוח בעת ההזמנה לא יגבה ניכוי בגין עלות המשלוח בעת ההחזרה . 
11. בעת ביטול עסקה ו/או החזרה של מוצר “אקליפטה קוסמטיקה טבעית בע”מ” תגבה עמלת דמי ביטול בשיעור 5% מגובה העסקה. ביטול הזמנה לפני שליחת המוצר הלקוח לא יגרור חיוב נוסף.
12. החזר כספי עקב ביטול עסקה יבוצע לאמצעי התשלום ממנו בוצעה הרכישה על פי כל דין ולפי מועדי חברת האשראי. למען הסר ספק, החזר כספי יבוצע לפי התשלום ששולם בפועל.
13. החלפת מוצרים במוצרים אחרים ו/או כנגד קבלת זיכוי תבוצע בחנויות “אקליפטה קוסמטיקה טבעית בע”מ ” לפי התנאים הבאים :
רק במידה והמוצר פגום עד 14 יום. תוך חובה להודיע על המוצר הפגום תוך 48 שעות מקבלת המשלוח וכל עוד לא נעשה בהם שימוש/ ובכפוף להצגת חשבונית בגין ביצוע העסקה/ ובהתאם למועדים שלעיל
 
14. ביטול עסקה ע”י “אקליפטה קוסמטיקה טבעית בע”מ”
“אקליפטה קוסמטיקה טבעית בע”מ ” תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
15. אם נפלה טעות בהצגת הפריט באתר ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.
16. במקרה של טעות במחיר הפריט לאחר ביצוע התשלום, אקליפטה קוסמטיקה טבעית בע”מ תהא רשאית לבטל את העסקה ללא חובה באספקת המוצר ללקוח תוך כדי עדכון הלקוח וזיכוי מלא של הלקוח לפי הסכום ששולם בפועל.